شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
۰ نفر

مردی که یکسال بعد از جدایی از همسرش قصد داشت دوباره با او ازدواج کند، نتوانست اختلافات گذشته را نادیده بگیرد و این زن را به قتل رساند.

 اين مرد پس از جنايت دست به‌خودكشي زد اما از مرگ نجات يافت. روز پنجشنبه مردي با كلانتري 128تهران نو تماس گرفت و گفت برادرش در اقدامي جنون‌آميز همسرش را به قتل رسانده و دست به‌خودكشي زده است. او گفت: برادرم و همسرش كه صاحب پسري 8ساله هستند يكسال قبل به‌دليل اختلافاتي كه با يكديگر داشتند جدا شدند اما اخيرا تصميم گرفتند دوباره زندگي مشترك‌شان را از سر بگيرند.

به همين دليل طي روزهاي گذشته چند مرتبه با يكديگر صحبت كردند تا اينكه ساعتي قبل برادرم با من تماس گرفت و گفت با همسرش درگير شده و او را خفه كرده و حالا هم مي‌خواهد خودكشي كند. به‌دنبال اظهارات اين مرد مأموران پليس همراه با نيروهاي امدادي راهي محل حادثه شدند. بوي شديد گاز محوطه داخلي خانه را پر كرده بود. زن جوان بي‌حال روي زمين افتاده بود و نفس نمي‌كشيد اما شوهرش وضعيت بهتري داشت. با وجود اين وقتي اين زوج به بيمارستان منتقل شدند زن 28ساله جانش را از دست داده بود اما شوهر 40ساله‌اش از مرگ نجات يافت.

به اين ترتيب اين مرد تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: سال گذشته به‌دليل اختلافاتي كه داشتيم از يكديگر جدا شديم. اما از همان روزها بود كه به خاطر اصرار‌هاي خانواده به فكر افتاديم تا دوباره زندگي مشتركمان را از‌سر بگيريم. ما مي‌خواستيم اختلافات گذشته را برطرف كنيم اما وقتي حرف‌هايمان به همين اختلافات رسيد با يكديگر درگير شديم.

من خيلي عصباني بودم و كنترلي بر رفتارم نداشتم. يك لحظه به او حمله ور شدم و او را خفه كردم. پس از آن قصد خودكشي داشتم كه موفق نشدم. به‌دنبال اظهارات اين مرد او با صدور قرار بازداشت موقت از سوي حسين پور، بازپرس دادسراي امور جنايي تهران در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

 

 

کد خبر 284469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha